28 juli 2013

Random ♥ 20 Little Reasons to Smile - Cato

Geschreven door: Cato

Deze tag, 'Little Reasons to Smile', kwam ik tegen op een andere blog. Ik dacht meteen: dat gaan wij ook doen! Hier zie je mijn versie, later komt die van Eva. Ik moest mezelf op gegeven moment weg van de tumblr-pagina trekken, anders werd 'ie veel te lang, haha! Kijk mee naar mijn 20 Little Reasons To Smile.





Haha, veel baby's! Oeps. Ik word er gewoon blij van - wie niet? 
Voel je vrij om de tag over te nemen als je een blog hebt, zet het even in de comments, vinden we leuk!

Wat zijn jouw Little Reasons To Smile?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥