16 juli 2013

Random ♥ Mini shoplog

Geschreven door: Eva

Ik heb een klein shoplogje voor jullie! Ik ging laatst naar de groep 8 voorstelling van mijn zusjes, en daarvoor ben ik met een vriendin even snel Leidschenhage in gedoken. Ik had nog wat dingen nodig voor de vakantie, beter gezegd, ik wilde nog wat dingen voor de vakantie ;). Dus hier is het dan!


 Oh my oh my! Ik wilde zó graag batiste droog-shampoo, maar ik dacht dat ze het nergens in Nederland verkochten. Ik was in de kruidvat en wat zie ik daar? Ik wilde keihard gillen en juichen, maar dat heb ik maar even niet gedaan. Ik vond heel veel geuren eigenlijk stinken, maar deze cherry geur is echt verrukkelijk! Hij is ook heel fijn, je hebt gelijk geen vet haar meer! Deze was 4,49 euro.
 Ik heb een vreselijke ervaring moeten meemaken, de remover in mijn Sephora nagellakremover-potje was donker paars geworden, en hij werkte voor geen meter meer. En mensen zeiden, haal het sponsje eruit en spoel deze even om. Dus ik haal dat sponsje eruit, ten eerste zat de hele wasbak vol met paarse spetters die niet weg te krijgen waren... Uiteindelijk met heet water en liters afwasmiddel heb ik dat opgelost, dus ik doe dat sponsje onder de kraan. En hij word keihard. Echt keihard. Dus... Ik had een nieuwe nodig, het is die van de HEMA geworden, ik dacht dat deze 5 euro was, maar hij was maar 3 euro!
 En ik heb nieuwe deo gekocht bij de kruidvat, ik heb altijd roldeo, maar op vakantie doe ik vaak tussendoor ook even deo op. En dan is het behoorlijk goor om met je deo door je zweet te rollen... Dus heb ik deze van Nivea gekocht, hij ruikt lekker naar de Nivea crème. Deze was 2,95 euro.
 Ik had ook nieuwe doekjes nodig voor mijn gezicht, en deze zijn echt aan te raden! Ze ruiken lekker, ze halen waterproof make-up er zo af en ze zij lekker zacht voor je huid, deze waren 1,69 euro.
 Het was bij de Kruidvat op de Essence nagellak, 2 voor 3 euro! Dat kon ik niet aan me voorbij laten gaan, en ik had een nieuwe basecoat nodig. Deze heb ik al eens gehad, en hij bevalt echt heel goed! En dit schattige barbie-baby-roze kleurtje heb ik toen ook maar meegenomen.
 Ik wilde voor op vakantie een tijdschrift, het zijn er uiteindelijk 2 geworden, als eerste heb ik de Vogue gekocht. Daar staan zulke mooie plaatjes in! En hij was maar 3 euro!
 En dan ook nog een lekker luchtig meidenblad, het BeachBoek van Cosmogirl. Deze was 4 euro.
Sorry voor de afschuwelijke kwaliteit van de foto, beter kreeg ik het er niet op door het licht... Maar ik heb bij de H&M deze croptop gekocht. Het is gewoon een kort T-shirt en hij is heerlijk luchtig voor op vakantie! En hij was maar 5 euro.
Dit was het alweer, fijne vakantie allemaal!

Hebben jullie nog geshopt op/in de vakantie?

1 opmerking:

Wat leuk dat je wilt reageren! Wij lezen jouw reactie altijd!

Tip: snap je het reageerbalkje niet? (Wij eerst ook niet... haha) Klik op het balkje naast 'Reageer als', daarna 'Naam/URL'. Voer jouw naam in en jouw eigen blog (als je die hebt). Klik op 'doorgaan'. Dan kun je je reactie invullen en publiceren maar! :)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥